Ännu mera gnäll och lite glädje

God morgon.
Eller så är det en seg jävla morgon.
Maxx somnade väl runt 4 tiden, han ville inte alls. han klagade och skrattade om vartannat och när jag tog upp honom för att byta fick han glädjefnatt och bara skrattade. När jag milt försökte förklara för honom att klockan är för fan 2 på natten, du bör sova så att jag också kan få göra det - Då asgarvade ungen och hoppade i knät på mig.
Älskade underbara du - men för fasen unge SOV!
jja, kl 4 somnade han i alla fall, tänkte att då kanske man kan få sovmorgon istället, men nej. Nikita vaknade halv sju och kl halv åtta ville inte Maxx sova mer.

Och barn, ni kommer förmodligen aldrig att läsa det här. men OM ni gör det. Sover gör man mellan 19:30 - 8:00 ( minst ) (F)

Nu ska jag dricka färdigt första kannan kaffe.

Det är strålande väder ute. Igår var det en "halvbra" väderdag men nu är det redan riktigt varmt och solen strålar. I dag kommer världens bästa Tette . Underbart ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0