Dagen börjar lida mot sitt slut...

Lina med bihang i form av stor mage och Tindra har precis lämnat oss för att påbörja sin färd hemåt. Ungarna har haft superkul idag, som alltid. Detta till trots att det sägs att barn i denna åldern inte kan leka med varandra utan leker vid varandra. Hur som helst är det underbart att se hur kul de har ihop!

Lina är nog världens bästa tjockis just nu tror jag. Hon har hjälpt mig så att jag fått dammsugat, dammtorkat, plockat, bäddat tvättat, hängt tvätt och gud vet vad. ja, alltså hon fick ju inte göra allt det där på egen hand, men hon var en mycket god hjälp. TACK LINA!

Värken har varit lite bättre idag, men i övrigt önskar jag att jag kunde reklamera varenda led jag har. De är fan bara till besvär. Försöker att använda handledsskenorna så mycket jag kan men jag hatar dem och blir helt handikappad i dem... Suck.

Nu får jag väl ta hand om ungen som grinar och vill ha välling ( hon är skitsur då hon får vänta till läggdags )

god bajs.

Nikita och Tindra



Kommentarer
Postat av: Jennie

Naaaaw vad söta de är tillsammans!

2011-04-15 @ 07:37:17
URL: http://lowgifted.webblogg.se/
Postat av: Agge

Eller hur! <3

2011-04-15 @ 07:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0