En Nystart

Hallå där!
För närvarande har jag väl ungefär - inga läsare alls - med tanke på att bloggen endast är ett par minuter gammal.
Nåja.

Jag får väl dra igång någon slagspresentation av mig och min lilla familj.

Familjen består av mig, Agge. jag är 28 år gammal och mor till två fantastiska små skapelser. Nikita som fyller två i maj och lillebror Maxx som är snart 6 månader.
Vi bor tillsammans i en lägenhet i sköna Åhus, bara ett stenkast från en av Sveriges finaste stränder.
men låt er inte luras av idyllbilden. Det blåser storm mest jämt tycker jag!

Mina barns far är en människa jag inte kommer att prata mycket om då det är en önskan från hans sida. Men han bor i Uppsala och därav är jag också ensam med mina barn då vi för snart ett år sedan flyttade tillbaks till mina hemtrakter.

Våra dagar är en enda röra faktiskt. jag är inte den som kommer att måla upp en skön bild av hur underbart allting är precis hela tiden. Visst är det helt fantastiskt att få äran att vara förälder, till två stycken små illbattingar dessutom. Men det är faktiskt inte bara guld och gröna skogar. Det är ett jäkla slitgöra också - speciellt när man är själv och inte har någon avlastning alls.
Våra liv kanske är åt det kaotiska hållet. Men inte mindre underbart för det!

När jag inte försöker balansera vardagens alla måsten och omåsten så är mina intressen bodymodification,  musik och djur. Främst då hundar och hästar. Vänner och familj är såklart viktigt det med och dem kommer ni säkert att få höra massor om!

Jag är ganska öppen och oftast säger jag rakt ut precis vad jag menar - utan påklistrade fasader eller inlindat i finare ord. Detta är väl något som kan uppfattas som störigt av många, men också lika delar uppskattat har jag märkt. Det är hur som helst den jag är och det kommer troligtvis också att märkas i mina inlägg.
Det får nog bli allt för denna gången.

jag avslutar med ett par bilder av mig och de undarbaraste små personerna jag vet.

Må gott.

Nikita och jag


En glad liten Maxx


Kommentarer
Postat av: Thess

Oh mama vilken superb blogg! ;)

Jag började blogga jag med, men har bara gjort ett inlägg och kanske aldrig mer skriver, men man vet aldrig :D

2011-04-12 @ 15:25:49
URL: http://kampfenblondinen.wordpress.com/
Postat av: tina

vilken fin prins..

2011-04-13 @ 09:48:10
Postat av: Mamma/Mormor

Du e duktig på att skriva,, fortsätt med det. Det behöver du. Varma kramen, mamma

2011-04-13 @ 22:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0