Jäääsp

Eller det stavas kanske med G?
Skitsamma.

Maxx väckte mig med ett strålande leende och ett långdraget "mammammammamamamamaaaaaa" idag. Klockan var 06:37. Jikes! Nikita sov som en klubbad säl så vi smög upp och hade en liten mysstund jag och lilleman och så fick jag dricka mitt morgonkaffe innan det blev kallt! HURRA!

Idag har jag hängt lite med Hanna och hennes lilla voffa Axie, smugit runt i byn, fikat nere i marinan och matat ankor och fiskar ( ja , fiskjävlarna jagade bort de få ankorna som fanns och åt upp brödet! )

Nu är jag sketatrött, Nikita sov middag apsent så jag kan väl glömma att hon somnar i vettig tid idag, skit också.
Nu ska jag ta ett par huvudvärkstabletter,  göra en ny kanna kaffe och kanske laga mat. Eller ska jag vara en såndär hemsk mamma och ge mina ungar varsin burk idag?

Skitsamma.

Kommentarer
Postat av: Thess

Åh, älskade fina Gibbe-boy <3

Och jo, man får ge barn burk, burk är gott, tycker jag iallafall ;)

2011-04-30 @ 13:10:59
URL: http://kampfenblondinen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0