Morn morn.

Klockan är exakt 09:16 just nu. Det innebär att det inte längre officiellt är morgon - utan förmiddag.
I min värld är det morgon hur som haver. Dagens första och andra bajsolycka är avklarade. Nikita har hunnit bada och strax ska hon få sig lite frukost. Vi är lika dåliga på det där hon och jag, att äta på morgonen.
Jag nöjer mig med kaffe och en cigarett och Niki får en macka på egen begäran.
Jag tänkte dessutom vara så jäkla ful att jag serverar stekta äpplen med vaniljsås till någon slags brunch sen. Fy för sånna som mig, som ger ungarna godis till frukost. å en vardag dessutom ;)

Jag smet iväg och gjorde faktiskt en macka till mig med. Hallelujah!


Lilleman ligger i vanlig ordning och snurrar runt på golvet. han har så smått börjat ta sig framåt nu. Han är så jäkla komisk den där lille parveln. När han väl asat upp rumpan i vädret och ska till att skjuta ifrån så att han kommer framåt så stupar han på näsan. Fly förbannad blir han varje gång. Sen testar han att banka sig fram med händerna, när inte det heller funkar börjar han om med rumpproceduren, lilla sötkorven. Snart så har han väl lärt sig att kombinera de två stilarna och faktiskt komma någonstans. Nu snrurrar han hur som haver bara runt på mage som en liten säl <3

Och så har vi Nikita, som snart är blöjfri på dagarna. Tänk vad fort det går och vad duktiga de är!!


Nä, nu ska jag fortsätta beundra mina barn, dricka mitt kaffe och hoppas att jag packar ihop mig för att resa till Barbacka på rätt dag denna gången....

So long...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0