Regn, bajs och kläder överallt

Jahopp. Jag fick ett ryck igår sådär kl halv ett och bestämde mig för att idag skulle jag fantamig i alla fall vakna till ett rent kök och ett i ordningställt badrum. Och så blev det också!

Röjde undan, diskade ( eller  ja det gjorde min bästa vän diskmaskinen ) torkade och röjde lite till. Tvättade en maskin tvätt och organiserade alla hundratusen prylar vi har överallt i badrummet.
Laddade till och med kaffebryggaren så att allt jag behövde göra när jag vaknade idag var att trycka på knappen, ta en morgonkiss och hämta det färska kaffet, LOVELY!
La mig på soffan runt halv tre och somnade väl någon halvtimme senare.

Nikita har som vanligt gjort nummer två i morse men inte haft tid att berätta det för mig förren en bra stund senare då blöjan i det närmsta hänger vid knäna och har läkt lite. Nikita blir helt förstörd - hon tycker verkligen att bajs är skitäckligt, och vem kan klandra henne?

Maxx fick prova byxblöja inatt och jag förbannar mig själv för att jag glömt hur värdelösa de faktiskt är på småttingar. De håller helt enkelt inte tätt vid ryggen och läcker således....

Att jag alltid får så bra starter på morgonen!!

Förresten så var vi ju på den där avslutningen med föräldragruppen igår. Denna gången kom jag rätt tid och dag. HEJJA AGGE!
Som vanligt så var det mycket skitsnack, mycket "min bebis kan" och "min bebis gör".
Det som roade mig allra mest var att Maxx som är näst yngst av dem kröp för första gången igår, ordentligt alltså - hasar runt här hemma gör han ju dagligen... ett litet krypsteg hann han med. Där fick ni! Mammas duktiga lilla Prins <3

Idag kommer min feta vän Lina. Jo, hon är fet. Hon ska ha barn igen. Med sig har hon dottern Tindra som är någon månad yngre än min Nikita, de brukar ha skitkul ihop. Så med andra ord är dagens aktiviteter för Nikita samt mig avklarade. Vad Maxx kommer att göra under dagen kan ni nog gissa er till.

Eftersom Lina blir städmanisk när hon är gravid är det skitbra att hon kommer just idag, gissa vem som kommer att sätta gravidkossan i arbete ;) Skämt åsid, men hon får väldigt gärna hålla mig sällskap när jag sorterar käder och dammsuger. Sånt gillar jag.

Hörs.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Duktiga Gibbekillen! <3

Saknar er!

2011-04-15 @ 07:36:40
URL: http://lowgifted.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0