valborg!

Fruktansvärt att vakna utan Huliganen bredvid sig som snor plats, täcke och skäller för att JAG vill ha lite av mitt täcke. Så ovant, så fel.

Men Maxx och jag har det riktigt mysigt. Jag ser även på honom att han njuter av att få lite extra uppmärksamhet.
Min älskade lilla prins, han är så vacker. och de där ögonen kommer att bli farliga i framtiden, I tell you!

Vi åkte till far med familj idag. Grillade och åt ruksigt god middag.
Mös och bar ahade det bra. Lite för sent får vi veta att brasan vi ska till är inställd då någon/några idioter saboterat den. Kastat tv-apparater och golfbollar i den. Självklart kan de då heller inte elda eftersom både elektronik och golfbollar då exploderar. Jävla fan!

Vi bestämmer oss i sista stund för att åka till Åhus, hålan där jag bor för att titta på elden här. Pappa och lillasyster tog bilen Och jag och Sussie bussen då jag ju hade barnvagn och ingen bilstol med mig.
När vi väntar på bussen ser vi en stor eld rakt över gatan. vafan då!? Vi hade ju aldrig behövt åka på något håll då ju! jaja, vi åkte iaf. Och Pappa och Mimmi ringde och meddelade att de kommit precis i tid för att se brasan tändas ( vi var sena som fan ) När Sussie och jag väl kommer fram håller de på att kasta vatten på den fattiga lilla brasan ute på en flotte i ån. Skit också! ( fast, jag överlever utan brasa - det var bara principen som störde mig! )

Familjen packar in sig i bilen och jag muttrar lite över promenad hem i kylan, för inte fan var det varmt iaf!

När jag väl kom iväg och för första gången på mycket länge kunde sätta lurar i öronen och försvinna i musiken - det kan jag itne när jag har båda barnen då Nikita är bortvänd och jag inte ser om hon vill något eller vaknar  -  så ville jag nsätan fortsätta promenera och bara njöt!

Väl hemma hittar jag ett paket cigaretter och ett 200 grams choklad på terassen. Finaste pappa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0