YES!

Dagen kan nog inte bli bättre ( jo kanske efter ett par koppar kaffe till ) Nikita somnade i någorlunda tid utan allt för mycket bråk idag!
Precis vad mitt mammahjärta behövde. Dock var hon söt nog att mygla sig in till MIN säng. Men vad gör det? Är hon trygg och mysig där så får hon sova där helt enkelt.
Tyckte att det vart alldeles för tyst alldeles för snabbt - och alla ni föräldrar som kanske läser min blogg vet vad det allt som oftast betyder..... OFOG!

Smög mig bort mot sovrummen och ser att det lyser inne i mitt rum och dörren som tidigare varit stängd står på glänt. Öppnar och möts av " "fova mammas säng" haha älskade fis!

Idag räckte det med 4 omstoppningar " ge fan i mammas prylar" och "jag älskar dig sov gott"

Sedär!

Nu ska mamma minsann plantera tomat, sallad och luktärter.

eller nä, det får faktiskt Nikita hjälpa till med imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0