Vårväder och hundfisar

Jahopp,d et har gått några dagar sedan sist jag skrev något, how surprising...
Under dessa några dagar har det emellertid hänt mycket. Bla så har Nikita trillat och fått ett horn i pannan, och så har det flyttat hit en liten gris. Eller snarare en stor Ambull - men det är i stort sett samma sak.
Denna gosse kom hit lite akut beroende på osämja i flocken och ägarens okunskap helt enkelt. Han är en härlig gosse på 4 år som är importerad från Spanien.

Jag ska ju inte ha hund - än - men hela världen tycks säga emot mig, utom möjligen mor och far... haha
Jag måste erkänna att jag redan efter en dag är smått förälskad och inser att det kommer att bli svårt att säga adjö en dag. Den som lever får se. Vi lämnar det där.

Skål i kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0