En vårig morgon

Igår hade vi familjen på besök, våfflor och kaffe - gott gott. Men min mage tål plötsligt inte grädde längre. Varför - ja gudarna vet väl . Men varje gång jag ätit grädde - även i minder volymer så mår jag fruktansvärt illa långt efter och blir kass i kistan dagen efter. Skit också, grädde som är så gott!

Maxx har som vanligt sovit dåligt inatt, dvs även jag. Och det är illa när hunden fläskar ut sig till den grad att man måste ta sin kudde och flytta. Tjockis!

Solen strålar och det är vindstilla ute,. Underbart!!
Det blir en mysig skogsrunda har jag bestämt, har man tur vågar man släppa loss maxx från vagnen en stund också, haha.
Nu städa köket och försöka få tag på den där skräptanten som bara svarar i telefon när det passar henne.
EMMA! Du vet att jag pratar om dig här...

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0