skräp

Överallt har jag skräp, och leksaker, och böcker, och hundleksaker, och disk och och och.
Men det beror mest på mig själv, jag har latat mig idagm jag har inte orkat helt enkelt. Planen är väl att jaga Nikita i säng ( för det är dygnets jobbigaste event ) och sedan sätta på lite musik och rocka loss i köket helt enkelt.

Emma, min fina Emma jobbar hårt på att nå sin idealvikt. Tänk om en annan hade lite jävla självdiciplin och kunde göra någonting rätt någonsin.... Suck.
Hur som haver har hon bestämt att hon och jag ska åka till Skottland när hon når sitt delmål. Och ska jag vara riktigt ärlig tog jag väl inte det riktigt på allvar och kände mest att det var en skön dröm som jag önskade att jag kunde nå en dag ( how sick, hennes delmål min dröm ). Jobbigt att hon typ 2 veckor senare nästan är där. Hur satan gick det till? Fantastiska människa. SÅ nu fick jag typ myror i magen, men shit! Hur fan ska det här gå till, men hunden? men barnen då?

I vilket fall har jag bestämt mig för att se ut såhär när vi åker, good ol' memories!

CHEERS MATES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0